Maria-10 kg

Gordmorgon. Idag är en väldigt bra dag av många olika anledningar.
1. Jag jobbar kväll vilket innebär att jag börjar 15.12 (sovaa!)
2. Någon kommer hem idag.
3. Jag har gått ner 10 kg (!)

Jag måste få skriva av mig lite om 3an. Jag började ju som sagt med en diet i slutet av november och gick in med inställningen att få lite ordning och reda på kroppen, forma om den lite och få lite starkare muskler.
Så jag började ordentligt, följde dieten duktigt och tränade/promenerade 5-6 ggr i veckan (följer den fortfarande duktigt). Jag märkte skillnad direkt och fortsatte följa det bra men efter ett tag så blev jag väl lite less och tryckte i mig lite choklad men kom sedan igång igen. Och nu idag tänkte jag, många har sagt att det syns på mig att jag gått ner i vikt och klart har jag känt det själv men jag kan väl inte ha gått ner så många kg? Men vågen visade -10 kg. Jag blev minst sagt impad. och ännu mer peppad.

Nä nu ska jag iväg och klippa och färga håret. Blir väl precis som vanligt med blond färg och klippa till luggen och sen ska jag sola och sen bär det av till jobbet igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0