2011

→ 2011

Herregud vad länge sen jag skrev på den här bloggen. Jag kollade igenom den lite snabbt och så mkt minnen.. sånt som man blir glad av att se men såna som gör ont med. Men jag antar att det är väl ett minnes uppgift? Både att ge en glädje och att plåga en. Man får ju aldrig vara helt lycklig här i livet.

Jaha men vad har hänt sen sist jag skrev då, väldigt mycket måste man ju säga. Man kanske borde göra en såndär lista med nån bild från varje månad och sen skriva nåt om vad som va viktigt och allt det där?

Januari 2010



Jag var mörkhårig och va mycket med Freja och vi va väl inte alltid så väldigt fräscha men det funkade ändå.


Februari 2010



Jag funderade väldigt mycket på vem jag ville va och hur mycket sårande saker jag kunde klara av.

Mars 2010



Jag, Freja och Diba festade rätt mycket i O-town för att jag skulle slippa känna så mycket.

April 2010


Det var nästan den bästa månaden på året eftersom vi åkte till USA med klassen och det var helt enkelt underbart. (Tack östra för det enda bra på 3 år!)

Maj 2010



Det var bal och även om allt verkade bra utifrån så mådde jag inte bra på insidan och jag avslutade ett kapitel i mitt liv som jag hade kämpat för mycket med och fällt för mycket tårar över.

Juni 2010



Det man hade väntat på i 3 år kom: Studenten. Det var underbart, jobbigt, händelserikt och lite underbart till. Men jag levde kvar i gamla tankar samtidigt som jag upptäckte att jag med kunde vara lycklig. Midsommar tillbringades på Öland och på Strand hotell med bästa carro, det var den bästa midsommaren genom tiderna.

Juli 2010



Jag jobbade hela tiden men jag njöt av livet så det lyste om det. Nästan all min lediga tid tillbringades vid sjön Eckern med mycket trevligt sällskap.

Augusti 2010



Jag fick jobb på Scania som dammare. Insåg att det är underbart att vara lite självständig och tjäna mycket pengar och mitt liv bara flöt på utan större bekymmer men jag saknade redan Freja och Diba som efter studenten flyttade till Sthlm.

September 2010



Jag gjorde inte så mycket utan jobbade mycket och festade nästan varje helg med Carro och det där magpirret hade kommit tillbaka och jag njöt.

Oktober 2010



Jag fick ett ryck och satte upp en annons på Blocket.se för att se om någon behöver hjälp med hästar. Och ett svar fick jag och började rida igen lite smått och gud vad jag hade saknat det!

November 2010


Jag bestämde mig för att börja följa en diet eftersom jag ville ändra min kropp och den här gången gav jag mig fan på att jag skulle klara det. Och kilona började försvinna och jag mådde toppen. Aldrig mer ska jag gå tillbaka till att skämmas över min kropp eller vara olycklig p.ga den.


December 2010



Nyår spenderades i Sthlm med mitt hjärta medan en annan liten del av det befann sig i en annan del av världen. Det blev en bra nyårsafton och jag insåg massor av saker den här månaden och jag gjorde löften till migsjälv om att nästa år är det min tur att vara lycklig. Jag bestämde mig för att sluta vara rädd och släppa in någon på allvar igen.
Jag tog även ut min läppiercing som jag envisats med att ha i snart 4 år.

Kommentarer
Postat av: julia

duktig du är på att skriva. kort men ändå väldigt känslosamt! puss

2011-01-22 @ 18:52:07
URL: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0