Ensam Fredag

Fredag, slutet på ännu en jobbig dagvecka (kl 6-15) Och en lång helg väntas. Börjar ju inte förrens 15 på måndag. Skönt!

Nu är min tatuering och piercing gjorda och båda ser riktigt fina ut. Ser nästan ut som min navelpiercing läkt redan. Så är väldigt glad! Verkar som att den kommer hålla sig kvar i kroppen nu, bara 3e gången gillt ^^

Jag fick en akut saknadsattack häromdagen så började kolla upp utbildingar i närheten av Sthlm. Jag känner en så stark känsla av att få börja om och få en chans att visa den bättre sidan av mej. På sista tiden känns det som om jag blivit en jävla bitch rakt av. Känns om jag söker bråk och tjaffs med folk jag tycker om bara för att.. ja jag vet inte. Vill kanske bara höra dom säga igen att jag betyder något?
Men jag hittade iaf en utbildning som jag blev väldigt sugen på. Vetenskapsjournalist, i Västerås. Hm, det är en bit hemifrån.. men klart värt att kolla upp..


Tatueringen :)






Piercingen och den gamla tatueringen.

Kommentarer
Postat av: Adelinn

åh vilken fin bild längst ner :) fiiiin mage mia.



pussss

2011-02-24 @ 13:17:01
URL: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0