Torsdag.

Var faktiskt väldigt länge sen en torsdag var såhär bra, fick vakna upp brevid min rufsiga älskade man och trots att det var kallt och duggigt så blev det bra ändå.
Ända ångesten idag är faktiskt inför nästa vecka, svenska talet. Känns som om jag aldrig kommer bli redo att göra det, höhö.

Nu har jag lämnat in min mobil för 3e gången gillt eller vad säger man ? ^^ men nu när jag får tillbaka den så får jag reklamera den och det tänker jag göra direkt för tänker inte stå ut med den här skit mobilen mer! Ska kolla på en touch istället tänkte jag ( jaja, den kanske är lika dålig men vill testa det, kan väl inte bli så mkt värre eller?) :D så hoppas jag hinner reklamera den innan vi åker till USA, är alltid trevligt att ha en ny mobil att pilla med ett par timmar :)




Jag kanske säger det för ofta, men jag Älskar dig.




Bara för att du ääälskar den här bilden och för att du alltid finns där för mig.



Och den andra mannen i mitt liv, grawr.

Kommentarer
Postat av: Milla

Sv: ingen bra tid just nu bara. Allt med pappa håller på att rivas upp. Har pratat med dom ikväll. Får väl se hur allt urartar sig. Kan ju hoppas på att Mia och jag inte börjar slita varandra i håret när hon börjar med sitt manipulativa sätt att försöka få mig att ta på mig skulden och skit när jag ska dit på tisdag. Så ska jag ha mens med vilket gör att alla känslor man känner blir typ 10 gånger starkare än annars. Så ena sekunden kan jag vara hur glad som helst, nästa sekund kan jag känna mig tjutfärdig!!!



Puss <3

2010-03-18 @ 22:48:06
URL: http://mrsmilla.blogg.se/
Postat av: Freja

Den där bilden vill jag döda och kvällen den togs glömma! Men jag älskar dig min pluttisnutti. haha.

2010-03-22 @ 19:54:14
URL: http://frejab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0