Sjuk....igen...

Att vara sjuk är tydligen mitt livs melodi. Det tar ju aldrig slut heller. Jag räknade lite på när jag senast var sjuk, det var ca veckor sen, det är ju fan sjukt. Jag var frisk i 2 veckor?

Inatt fick jag höra något som var efterlängtat, trots att jag vetat det länge så kändes det skönt att tillslut få höra det på riktigt och veta att det faktiskt var mig du pratade med.

Jag har verkligen försökt plugga idag men jag kan inte, jag har lixom tappat peppen på livet, har typ inget kvar att ge. Jag vill bara fly undan hela tiden. Men jag vet att jag inte kan göra det hela tiden men jag orkar fan inte.



Kommentarer
Postat av: Mikaela

sv; haha! Har inte du märkt att jag och sussie läser ekonomi på tisdagar när ni har historia ? ;D



Dags att börja agera lite här vavava! ;)

2010-03-10 @ 17:30:33
URL: http://annamiikaela.blogg.se/
Postat av: Milla

Sv: ja men du mia vi är nog typ tvillingar eller nåt för vi känner likadant vi träffar likadana killar har ungefär samma klädsmak, men framförallt så känner vi exakt likadant jämt... nästan lite läskigt ;)

Men det är ju så, efter ett tag tröttnar man på allt man har. Och när man inte tycker att man har några kläder då tycker man att man inte ser bra ut och då blir man arg på sin kropp eftersom kläderna inte sitter bra så då blir allt dåligt!

Ja jag känner likadant. Men jag ska shoppa typ helt ny gaderob i USA har jag tänkt :P Eftersom Beverly säger att det är så billigt där så ska jag köpa alla mina nya sommarkläder och så, om jag hittar sånt jag vill ha då ;) Ska bli så jävla kul!

2010-03-10 @ 21:24:19
URL: http://mrsmilla.blogg.se/
Postat av: Freja

Sv: Jag älskar dig också, sjukt mycket!

Och bra att du ska börja svara din bajs, haha. Puss

2010-03-15 @ 21:09:23
URL: http://frejab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0