Tankar.

God natt, jag borde verkligen sova men kan inte slita mej från datan. Jag behöver lyssna på musik för att inte känna mig ensam. Har ju faktiskt haft sällskap sen i onsdags förra veckan så snacka om att ha närhetsångest! Men freja kommer tillbaka på Lördag igen o det ser jag fram emot :)

Får väl se när jag träffar min nunniga man igen, han är tjurig ibland alltså! Men jag tycker nog om han ändå.

<3




Och jaha, nu är det ett alltså ytterligare ett nytt år och jag hoppas att det här bli toppen. Det jag önskar mig nästan mest är faktiskt att slippa vara så mycket sjuk, jag är ju fan sjuk nonstop och det tar så myclet på krafterna.
Men en bra sak är att jag inte dricker så mkt längre, och inte röker så mkt heller. Är lite stolt. Men saknar att festa med mina tjejjer, och att bara träffa folk och få vara en liten full tönt. Det är jag bra på.


Nä nu ska jag nog lyssna på Legolas superchill lista igen på Spotify och sen försöka sova, trots att det är tomt och kallt här.

Puss.




Kommentarer
Postat av: Freja

På lördag, då du! Då ska jag ta hand om dig & vi ska supa tills vi inte kan stå sen "gå" hem och sova med svante! Sådeså! :D ♥

2010-01-06 @ 23:56:40
URL: http://frejab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0